Tekst łatwy do czytania - easy to read (ETR)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia głowa nad otwartą książkąi podniesiony wgórę kciuk w geście OK.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Godowie
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Godowie, w skrócie Zespół znajduje się przy ulicy Szkolna 11 w Godowie.
To jest budynek placówki, w którym uczą się uczniowie w szkole

Do budynku szkoły można wejść od południowej strony budynku.
To główne wejście do Zespołu.
Po wejściu do szkoły
Po wejściu do budynku przy drzwiach znajduje się sekretariat. Tutaj można załatwić wiele spraw.

Obok schodów, od strony zachodniej, znajduje się podjazd umożliwiający dostęp do budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową.

Przedszkole
To jest budynek, do którego chodzą dzieci przedszkolne

Przy wejściu do przedszkola znajduje się kancelaria. Tutaj można załatwić wiele spraw.

Kto jest dyrektorem placówki?
Dyrektorem zespołu jest Mirela Prochasek. Dyrektor to osoba, która rządzi szkołą i przedszkolem.
Dyrektorowi w pracy pomagają Wicedyrektor w szkole i Wicedyrektor społeczny w przedszkolu oraz wielu pracowników.
Czym zajmuje się szkoła i przedszkole?
Szkoła zajmuje się edukacją dzieci w wieku 7- 15 lat, a przedszkole opieką nad dziećmi w wieku 3-6 lat.
Jest kilka sposobów w jaki osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w sekretariacie placówki:
- napisanie pisma i wysłanie go listem na adres Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Godowie,
- złożenie pisma w sekretariacie szkoły,
- napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-maila:
- telefonicznie pod numerem: 32 4765007
Do szkoły i przedszkola można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.
Jak skontaktować się z placówką?
Zespół Szkolno-Przedszkolny czynny jest od poniedziałku do piątku.
Jeżeli chcesz skontaktować się z placówką telefonicznie, zadzwoń na numer: 32 4765007.
Innym sposobem skontaktowania się jest napisanie wiadomości na adres e-mail: spgodow@op.pl
